Geplaatst op: 3 mei 2023

Op maandagmiddag 1 mei jl. vond in ‘d Olde Skoele te Rouveen de uitreiking van de waardecheques van uitzendbureau Stiptwerk plaats. In totaal was door Stiptwerk een bedrag van € 3.500,00 beschikbaar gesteld. Volgens Klaas Koobs, directeur van het uitzendbureau, hebben 33 plaatselijke verenigingen en/of stichtingen een verzoek ingediend om voor een cheque in aanmerking te komen. Om de bedragen niet te gering te laten zijn kwamen de verenigingen/stichtingen die vorig jaar een sponsorbedrag hebben ontvangen dit jaar niet voor een sponsorbedrag in aanmerking. In totaal werden 18 cheques uitgereikt variërend van € 100,00 tot € 350,00. De Historische Vereniging behoorde ook tot de gelukkigen en Bertus van Spijkeren mocht namens de vereniging een cheque van € 200,00 in ontvangst nemen. Dit bedrag zal worden gebruikt voor de aanschaf van een documentenscanner.

Wij zeggen Klaas Koobs hartelijk dank voor dit bedrag.

Klaas Koobs (links) overhandigt de cheque aan Bertus van Spijkeren