Beeldbank in de lucht!
Welkom >>

Onze vereniging heeft een uitgebreid fotoarchief met duizenden foto's. Een werkgroep is druk bezig al deze foto’s te digitaliseren. De digitale foto’s worden opgeslagen in een beeldbank, waarbij bij iedere foto zoveel mogelijk informatie wordt vermeld. Daardoor is het mogelijk snel bepaalde foto’s (bijv. met een bepaald persoon of gebouw) op te zoeken.

Inmiddels zijn enkele duizenden foto’s gescand.

De beeldbank kent een openbaar en een besloten deel. De foto's in het besloten deel zijn alleen te zien door het bestuur en door enkele leden van de werkgroep documentatie, die de foto's digitaliseren.

Wij hebben besloten een deel van deze foto’s vrij te geven op het openbare deel. Iedereen kan deze foto’s bekijken op www.beeldbankstaphorst.nl
Te zijner tijd zullen meer foto's in het openbare deel gezet worden.

Via het zoekveld op de beeldbank kunt u foto's selecteren op basis van bijvoorbeeld een (plaats)naam. Als u niets invult krijgt u alle openbare foto's te zien.
Wilt u reageren omdat u bijvoorbeeld aanvullende gegevens heeft of omdat u een vraag heeft, dan kunt u dat doen via het contactformulier onder de betreffende foto.

Alle foto’s zijn voorzien van een watermerk en mogen zonder onze toestemming niet gedownload worden.

Mocht u van mening zijn dan een bepaalde foto ten onrechte vrijgegeven is, neem dan contact met ons op via hvstaphorst@hetnet.nl.

U kunt dat mailadres ook gebruiken voor eventuele vragen of opmerkingen.

Wij zijn altijd geïnteresseerd in nieuwe foto’s. Heeft u foto’s die u beschikbaar wilt stellen voor ons archief neem dan contact met ons op via hvstaphorst@hetnet.nl of met een van de bestuursleden (hun gegevens vindt u hier). Als u niet wilt dat de foto’s op het openbare deel van de beeldbank geplaatst worden, dan kunt u dat aangeven. Wij zorgen dan dat ze alleen in het besloten deel opgenomen worden en daardoor niet voor iedereen zichtbaar zijn.

deellijn Terug

Berichten van bezoekers Niet gevonden