Foto- en kranten(knipsel)kijkavonden
De fotokijkavonden worden het komende winterseizoen gehouden op 6 november 2018, 6 december 2018, 15 januari 2019 en 14 februari 2019. U bent welkom in het Koetshuus, Gemeenteweg 83-a tussen 20.00 en 22.00 uur. Op deze avonden kunt u, alleen of samen met anderen, naar hartenlust bladeren en snuffelen in de tientallen mappen en bakken met foto’s. Het is dus anders dan op een dia-avond. Dan worden u de plaatjes voorgeschoteld, op de fotokijkavond kunt u zelf in de fotoverzameling gaan zoeken.U kunt ook onze verzameling krantenknipsels, RIJSgidsen en Staphorsters bekijken.

Tip: zet de data nu al in de agenda.

Gaat u opruimen?
Denk dan voordat u oude nummers van ’t Olde Stapperst, boeken, kalenders, krantenknipsels, oude kranten met artikelen over de gemeente Staphorst, enz. weggooit, eens aan onze vereniging. Het zou jammer zijn als deze spullen bij het oud papier terechtkomen. Met oude nummers van ’t Olde Stapperst, boeken en kalenders kunnen wij vaak andere leden blij maken.
Kranten en krantenknipsels bewaren wij in ons archief en kunnen door de leden geraadpleegd worden.
Als u iets kwijt wilt kunt u contact opnemen met een van de bestuursleden.
Het voorgaande geldt in het bijzonder voor notulen(boeken).
Notulen geven vaak een goed beeld van ...
Verzamelbanden
Onze voorraad verzamelbanden, waar u ’t Olde Stapperst in kunt opbergen, was uitverkocht. Omdat er nog wel vraag naar is, hebben  wij nieuwe verzamelbanden laten maken. Ze zijn uitgevoerd in blauw met de naam van het blad in zilverkleur erop gedrukt.
De banden kosten € 10,- per stuk en zijn verkrijgbaar tijdens de openingsuren van het Koetshuus.

Schitterend verleden
Alle betalende leden hebben inmiddels een gratis exemplaar van ‘Schitterend Verleden’ ontvangen. Wilt u een extra exemplaar, dan kunt u dat bij ons kopen voor € 29,90.
Opbrengst Rabobank Clubkas Campagne
Op 14 april is tijdens een evenement op het marktplein bekendgemaakt wat de Rabo Clubkas Campagne heeft opgeleverd.

Onze voorzitter kon een cheque met het mooie bedrag van € 2.532,27 in ontvangst nemen.
Wij willen iedereen die op ons gestemd heeft, daar hartelijk voor bedanken.
Daarnaast bedanken wij de Rabobank voor deze geweldige actie.